ΚοινότηταΤο Forum μας

Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Νέα αντιρυπαντικά μέτρα.

Re: Νέα αντιρυπαντικά μέτρα. 15 Χρόνια 5 Μήνες πριν #1333

  • aggelkos
  • Το Άβαταρ του/της aggelkos
ακριβως Νικο ετσι οπως τα λες.
Τα πραγματα ομως πιστευω οτι θα γινουν ποιο αυστηρα για τα αυτοκινητα με ιστορικες πινακιδες (απο οποιαδηποτε λεσχη). Εχει παραγινει πλεον το κακο και ειναι θεμα χρονου.
Δεν μπορει να βλεπεις ΒΜW του 93-95 με ιστορικα νουμερα....Το σιγουρο ειναι οτι θα παρει η μπαλα πολυ κοσμο και καποιοι θα χασουν σεβαστο τζιρο....
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Re: Νέα αντιρυπαντικά μέτρα. 14 Χρόνια 8 Μήνες πριν #2384

  • jimelefsina
  • Το Άβαταρ του/της jimelefsina
Έρχονται τέλη κυκλοφορίας με "περιβαλλοντική" ευαισθησία


Αύξηση 50 - 150 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας των Ι.Χ. έρχονται από το φθινόπωρο αν τελικά το υπουργείο Οικονομίας εφαρμόσει το νέο σύστημα υπολογισμού όπου θα προσμετράται κι ένας συντελεστής παλαιότητας του αυτοκινήτου.

Με άμεσο στόχο τη μείωση των περιβαλλοντικών επιβαρύνσεων και έμμεσο -αλλά προφανή- στόχο την ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων στη χώρα μας, η κυβέρνηση εξετάζει τη ριζική ανατροπή στα τέλη κυκλοφορίας.

Η πρόταση έχει υποβληθεί στο υπουργείο Οικονομίας από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και προβλέπει τη σύνδεση του ύψους των τελών κυκλοφορίας με τον όγκο των εκπεμπόμενων ρύπων, αντί για τον κυβισμό που ισχύει σήμερα. Με το νέο σύστημα οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μεγάλου όγκου και κυβισμού, κυρίως τύπου τζιπ, καθώς και οχημάτων ηλικίας άνω των 10 ετών θα επιβαρυνθούν με σημαντικά αυξημένα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με αυτά με τα οποία επιβαρύνονται σήμερα.

Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης φαίνεται να εξετάζει δύο σενάρια: Το πρώτο σενάριο προβλέπει για οχήματα μικρού κυβισμού με εκπομπές ρύπων έως 150 γραμ. ανά χιλιόμετρο να επιβάλλεται τέλος 1 - 1,5 ευρώ ανά γραμμάριο πάνω από τα 100 γραμμάρια, ενώ για τα ρυπογόνα οχήματα το τέλος θα διαμορφώνεται στα 2,5 - 3 ευρώ ανά γραμμάριο πάνω από τα 100 γραμμάρια.

Το δεύτερο σενάριο προβλέπει την επιβολή τελών ανάλογα με την εκπομπή ρύπων. Παραδείγματος χάρη, για αυτοκίνητο με ρύπους μέχρι 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο το ποσό των τελών θα ανέρχεται από 30 έως 50 ευρώ. Για ρύπους από 101 μέχρι 120 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο 100 ευρώ, από 121 μέχρι 150 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο 200-250 ευρώ και για τα ρυπογόνα οχήματα άνω των 200 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο τα τέλη θα διαμορφώνονται από 500 έως 1.000 ευρώ. Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να δοθούν άτοκα ή χαμηλότοκα δάνεια με την εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου στους κατόχους αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας, στοχεύοντας στην προστασία του περιβάλλοντος. Το νέο σύστημα πιθανόν να τεθεί σε ισχύ τον Νοέμβριο με την καταβολή των τελών για το 2010.

Το υπουργείο Οικονομικών πρόκειται σύντομα να έχει συνάντηση με εκπροσώπους του κλάδου αυτοκινήτου προκειμένου να εξετάσουν το νέο σύστημα υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας. Το νέο σύστημα δεν αποκλείεται να τεθεί σε εφαρμογή και από τον Οκτώβριο, με τα τέλη που θα καταβάλουν οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. για το 2010. Οι λεπτομέρειες του σχεδίου αναμένεται να οριστικοποιηθούν σε νέα συνάντηση του υπουργού Οικονομίας Γιάννη Παπαθανασίου με το προεδρείο του Συνδέσμου  Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.