ΚοινότηταΤο Forum μας

Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ζώνες Ασφαλείας 3ης Σειράς

Ζώνες Ασφαλείας 3ης Σειράς 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #10285

  • a112gp
  • Το Άβαταρ του/της a112gp


Αυτή η σελίδα είναι από το owner’s manual της 3ης σειράς και δείχνει τις θέσεις στερέωσης των ζωνών ασφαλείας. Επίσης αναφέρει πως οι τρύπες για την τοποθέτηση (και εδώ με συγχωρείται αλλά δεν το καταλαβαίνω καλά) είναι, είτε κενές ή καλυμμένες με βύσμα  για εύκολη αναγνώριση.
Για αυτόματες ζώνες (inertia reel belts) μιλάει μόνο για μπροστά όπου τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.
Για πίσω δίνει τρία σημεία στήριξης (1,2,4) για τον πλαϊνό επιβάτη και δύο (το 3 και το αντίστοιχο «3» από την άλλη πλευρά) για τον μεσαίο.
Το «1» το δείχνει στην κολώνα όπου η μόνη τρύπα που υπάρχει είναι αυτή που φιλοξενεί την βίδα της βάσης της καπελιέρας. Η  άποψή μου είναι πως ενώ είναι πολλή δυνατή βίδα, είναι πολύ χαμηλά και η ζώνη πατάει πάνω στον ώμο του επιβάτη.  Σαφώς δεν είναι κενή ή «βυσματωμένη» τρύπα.
Το «2» δείχνει, αλλά το αναφέρει και το κείμενο, στο θόλο. Εκεί η μόνη τρύπα είναι αυτή που φιλοξενεί την βίδα (είναι  10 ή 13 χιλ.) που στηρίζει την πλάτη του πίσω καθίσματος. Η άποψή μου είναι πως είναι πολύ αδύνατη για στήριξη ζώνης ασφαλείας και φυσικά δεν είναι κενή ή «βυσματωμένη» τρύπα.
Το «4» δείχνει, αλλά το αναφέρει και το κείμενο, στο πάτωμα. Εκεί υπάρχουν όντως 4 «βυσματωμένες» τρύπες καθώς και τα οβάλ «περάσματα» όπως στις φωτογραφίες που ακολουθούν.







Κατά την δική μου άποψη (μάλλον την ίδια άποψη έχουν και οι Σουηδοί) αυτές οι τρύπες (συνδυασμός 1, 2, 4 του manual) δεν μπορούν να δώσουν σωστή και ασφαλή τοποθέτηση ζεύγους ζωνών  3 σημείων, εκτός αν υπάρχουν εκδόσεις που έχουν εξτρά τρύπες (τις 1 και 2) για τον σκοπό αυτό. Δεν το έχω δει σε κανένα Α112 3ης σειράς, έως τώρα.
Κατά την δική μου, επίσης, άποψη αυτές οι 4 «βυσματωμένες» τρύπες δεν μπορούν να δώσουν σωστή τοποθέτηση ζεύγους ζωνών 2 σημείων (παρ’  όλο που παλαιότερα το είχαμε πει με τον NIGA) για τους εξής λόγους:
- αν χρησιμοποιήσουμε δύο διαδοχικές τρύπες για την συγκράτηση του ίδιου ζεύγους (δύο αριστερά τις 1,2 ή δύο δεξιά τις 3,4), αφ' ενός είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και αφ' ετέρου πολύ κεντρικά στο πίσω κάθισμα
- αν πάλι χρησιμοποιήσουμε τρύπες εν αλλάξ, (1,3 για την αριστερή ζώνη και  2,4 για την δεξιά) πάλι το κέντρο συγκράτησης της ζώνης είναι μετατοπισμένο πολύ προς το  κέντρο
Ιδανικά τοποθετείται ζώνη 2 σημείων στο κέντρο με στήριξη στις τρύπες 1και 4.

Τώρα θα μου πείτε, από το τίποτα, έστω και με τις όποιες παραδοχές, να μην τις βάλω?
Από το τίποτα . . .
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν από .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Ζώνες Ασφαλείας 3ης Σειράς 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #10286

  • goudouth
  • Το Άβαταρ του/της goudouth
Οι φωτογραφίες είναι από 3ης σειράς αυτοκίνητο η από 4ης και πάνω? Γιατί νομίζω πως στα 3ης υπήρχαν μόνο 2 τρύπες πίσω από το κάθισμα για τους δύο πίσω επιβάτες μιας και τα 3ης είχαν άδεια για 4 και όχι 5 επιβάτες....?

  Αφού στο manual περιγράφονται ξεκάθαρα οι βάσεις των ζωνών εμείς γιατί το αμφισβητούμε...?

edit. Είδα ότι γράφει για τον μεσσαίο πίσω επιβάτη αλλά είχαν άδεια για 5?
Τελευταία διόρθωση: 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν από .
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Ζώνες Ασφαλείας 3ης Σειράς 10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #10303

  • a112gp
  • Το Άβαταρ του/της a112gp
Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.
Οι φωτογραφίες είναι από 3ης σειράς  juventus. Αλλά και  elegant – abarth  είναι το ίδιο, με 4 τρύπες:


Οι άδειες των αυτοκινήτων είναι για 5 θέσεις:

Επίσης το owner’s manual περιγράφει στις προδιαγραφές του αυτοκινήτου 5 θέσεις:

Αλλά και στο βιβλίο της Donatela Biffignandi, εκδόσεις Giorgio Nada, που υπάρχει εδώ στο site (www.a112abarth.gr/useful%20pages/books%2...0magazines/books.htm)  αναφέρεται  πως η 3η ήταν η σειρά, που για πρώτη φορά, πήρε ομολογκασιόν  για 5 θέσεις:

Τέλος  το έχουμε γράψει και πάλι στο site, στις διαφορές της 3ης σειράς με τις προηγούμενες:
www.a112abarth.gr/The%207%20series/III/III.htm  (κάτω από τις φώτο του ταμπλό).

Για το θέμα των πίσω ζωνών της 3ης σειρά, έλεγξα την βίδα της θέσης  2 του owner’s manual  που δεν θυμόμουν καλά  και είναι 10 χιλ. Επί τη ευκαιρία, παραθέτω τις παρακάτω φώτο:
 
πίσω θόλος δεξιά (1)
 
πίσω θόλος δεξιά (2)


πίσω θόλος δεξιά (3).
Εδώ να προσθέσω πως η οβάλ οπή που φαίνεται, είναι μικρότερη από τις αντίστοιχες που συνοδεύουν τις τρύπες του πατώματος και δεν  έχει πεπλατυσμένα χείλη όπως εκείνες για προστασία της ζώνης, οπότε η άποψή μου είναι πως δεν προορίζεται για ανάλογη χρήση.



Στις παρακάτω φωτογραφίες είναι κατά την άποψή μου, υποθετικά, οι βίδες που θα συγκρατήσουν μια ζώνη 3 σημείων  πίσω:


αριστερά η βίδα που σου δίνουν στο εμπόριο όταν ζητάς βίδα για ζώνη ασφαλείας και δεξιά η βίδα που συγκρατεί την βάση της καπελιέρας. Κέντρο η 10 χιλ.
Λυπάμαι αν σας κούρασα, εγώ προσωπικά εξακολουθώ να αμφισβητώ το θέμα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Ζώνες Ασφαλείας 3ης Σειράς 10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #10307

  • goudouth
  • Το Άβαταρ του/της goudouth
Αφού ο ίδιος μας επέδειξες το manual που επιβεβαιώνει τις θέσεις στερέωσης των ζωνών, γιατί το αμφισβητείς? 
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απ: Ζώνες Ασφαλείας 3ης Σειράς 10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #10308

  • a112gp
  • Το Άβαταρ του/της a112gp
Επειδή οι θέσεις που υποδεικνύει το manual δεν τηρούν τις προϋποθέσεις ασφάλειας που το ίδιο ορίζει στην τελευταία γραμμή, δηλαδή οπές κατάλληλες να δεχτούν τις βίδες με τα χαρακτηριστικά 20 UNF.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.